۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85343582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف هفت هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی قاچاق در نهبندان
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از کشف هفت هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد خوراکی قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور زابل به نهبندان به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، مقدار هفت تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد خوراکی قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل کشف شد که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با حوزه انتظامی ضروری است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

نهبندان یکی از شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی در مجاورت کشور افغانستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha