تجمع مردم کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

یاسوج- ایرنا- مردم انقلابی، غیور و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد در حرکتی خودجوش جنایت سنگین حادثه تروریستی روز گذشته( چهارشنبه) ۱۳ دی ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و کشتار بی رحمانه شماری از هموطنانمان را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا،حادثه تروریستی عصر چهارشنبه در مسیر گلزار شهدا ۸۴شهید و ۲۸۴ مجروح داشت که تا صبح امروز ۱۹۵ نفر از آنان در بیمارستان ها بستری بودند.

تجمع اعتراض‌ آمیز مردمی و اعلام انزجار از حادثه تروریستی در کرمان امروز پنجشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج با حضور با شکوه و خوجوش قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار شد.

دل کهگیلویه و بویراحمدی ها از این جنایت سنگین پرخون و قلبشان جریحه دار شده است و امروز با اعلام حمایت و ابراز همدردی با هموطنان تاکید کردند که نباید ساکت نشست و این جنایات نباید بی پاسخ بماند.

طبق اعلام مدیرکل سازمان انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد استقبال مردم برای اهدای خون بسیار خوب بوده و هر لحظه بر تعداد آن ها افزوده می شود و تاکنون ۱۰۰ واحد فرآورده های خونی توسط این مرکز برای کمک به مجروحان حادثه خونین و تروریستی گلزار شهدای کرمان ارسال شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم شب گذشته در پیامی اعلام کرد که حادثه کور و تروریستی امروز در مسیر زائران آرامگاه سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر اوج کینه جویی و حیله دشمنان زبون ملت ایران اسلامی را اثبات کرد.

اقدام جنایت کارانه برای دوری جوانان از مکتب شهید سلیمانی است

آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج همچنین امروز با ارسال پیامی، اقدام تروریستی صورت گرفته در استان کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هم وطنان و مجروح شدن جمع زیادی از زائرین مرقد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: شرارت ها و جنایت های دشمنان اسلام و ملت ایران بار دیگر چهره خبیث و پلید خود را عیان کرد و جمع زیادی از مردم عزیز را که برای زیارت مزار سردار اسلام سپهبد سلیمانی در کرمان حاضر شده بودند با خباثت به شهادت رساندند و ایران سراسر غرق در ماتم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه آورده است: عشق و شوق مردم برای تجدید عهد با آرمان های سردار شهید قاسم سلیمانی حماسه ای نو خلق کرد، دشمنان این آرمان برایشان قابل تحمل نبود و برای دور کردن جوانان از مکتب شهید سلیمانی، این اقدام جنایتکارانه را مرتکب شدند در حالی که اراده الهی بر انتشار این فرهنگ تعلق دارد.

آیت الله حسینی در پایان آورده است: این مصیبت را به ساحت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و همه مردم ایران علی الخصوص به خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می کنم. روح شهیدان امروز که با اشتیاق در آن مکان مقدس حاضر بودند با صدیقه طاهره و شهید سلیمانی محشور باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha