پیام خانواده شهید همرزم «حاج قاسم» درباره جنایت تروریستی کرمان

تهران- ایرنا- خانواده سردار شهید محبعلی فارسی فرمانده گردان‌های ۴۰۵ و ۴۰۹ لشکر ۴۱ ثارالله درپی شهادت جمعی از شرکت‌کنندگان مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی نوشت: شهدای این مراسم زائرانی بودند که با خون پاکشان با این فرمانده آخرالزمانی امام حسین(ع) بیعت کردند و به اذن خدا سربازان لشکری هستند که ریشه ظلم و فساد را خواهند کند.

به گزارش ایرنا، خانواده سردار شهید محبعلی فارسی(حاج محب) ‌ فرمانده گردان‌های ۴۰۵ و ۴۰۹ لشکر ۴۱ ثارالله روز پنجشنبه در پی اقدام بزدلانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان با ذکر «انالله و انا الیه راجعون» در نامه‌ای نوشت: زهی سعادت برای خون هر مظلومی که در راه انقلاب حسینی به ناحق ریخته شود و با سیل خون عاشوراییان همراه وهم مسیر گردد. شهدای مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی زائرانی بودند که با خون پاکشان با این فرمانده آخرالزمانی امام حسین علیه‌السلام بیعت کردند وبه اذن خدا سربازان لشکری هستند که ریشه ظلم و فساد را خواهند کند.

خانواده سردار شهید محبعلی فارسی در ادامه شهادت مظلومانه هموطنان عزیز توسط ایادی استکبار جهانی را خدمت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرد.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha