فیلم | دیدگاه استاندار درباره رضایت رهبر انقلاب و دولتمردان از خبرهای خوب کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: این موضوع که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «از کرمانشاه خبرهای خوبی می رسد» مایه افتخار است و انگیزه‌های ما را برای کار و تلاش مضاعف دو چندان می‌کند.

محمدطیب صحرایی در جمع مردم و مسوولان هرسین افزود: طبق اعلام معاون اول رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران، استان کرمانشاه در اقدامات انجام شده بر اساس شاخص‌های موردنظر دولت، از جمله استان های موفق کشور است.

وی با یادآوری اقدامات انجام شده و دست آوردهای اخیر در حوزه‌های مختلف کرمانشاه از جمله بخش اشتغال و موارد مشابه ؛ رضایت رهبر معظم انقلاب را به سبب خبرهای خوبی که از کرمانشاه شنیده اند ؛ مسرت بخش و امیدوار کننده اعلام و تصریح کرد: رضایت رهبر معظم انقلاب باعث سنگین شدن بار مسوولیت مدیران استان کرمانشاه نیز می‌شود بنابراین نباید به شرایط موجود راضی باشیم و نیازمند کار و تلاش بیشتری هستیم.

استاندار کرمانشاه گفت که استان تا شرایط مطلوب فاصله دارد ولی در بحث اقدامات انجام شده رضایت‌مندی دولتمردان حاصل شده که معاون اول رییس جمهور نیز در نشست مشترک استانداران با هیات دولت به آن اشاره داشتند ولی همه اینها نباید باعث شادی زودرس شود و نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha