پایان ۲ رویداد فوتسال و تنیس کشور با معرفی تیم‌های برتر در مازندران

ساری-ایرنا- رقابت های فوتسال و تنیس بانوان دانشجوی کشور امروز جمعه با مشخص شدن تیم های برتر در مازندران پایان یافت.

به گزارش ایرنا، رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران در حاشیه مراسم اختتامیه این رویدادهای ورزشی دانشجویی به خبرنگاران گفت: در مسابقات تنیس دانشجویان کشور که در مجموعه ورزشی داراب ساری با حضور دانشجویان و اساتید استان‌های مختلف کشور برگزار شد، ۴۵ نفر شرکت کردند که ۳۲ نفر در جدول اصلی رقابت کردند.

حسین ذبیحی ادامه داد: در مدت پنج مسابقات تنیس برگزار شد که از استان های مازندران، اصفهان، گلستان، تهران و البرز در این مسابقات حضور داشتند.

وی گفت: در پایان این رقابت‌ها به ترتیب دانشگاه های آمل، بابل و گرگان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

ذبیحی در خصوص رقابت‌های لیگ فوتسال دانشجویان ایران نیز، گفت: در این مرحله که به عنوان مرحله نهایی به شمار می رفت تیم‌هایی که پارسال در لیگ های استانی قهرمان شدند در این رقابت‌های مرحله نهایی به رقابت پرداختند.

پایان ۲ رویداد فوتسال و تنیس کشور با معرفی تیم‌های برتر در مازندران

وی ادامه داد: تیم های برتر این مرحله برای اعزام به مسابقات جهانی چین که خرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود، انتخاب شدند.

رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران گفت: در پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال دانشجویان بانوان کشور چهار تیم برتر کشور مشخص شدند. استان های مرکزی، مازندران، کرمانشاه و همدان در جایگاه اول تا چهارم قرار گرفتند.

وی افزود: این مسابقات در سه روز به صورت دوره ای برگزار شد و در پایان به تیم های برتر مدال، جام و لوح قهرمانی تقدیم شد.

ذبیحی تاکید داشت: ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان یکی از اهداف اصلی هیات ورزش‌های دانشگاهی است و در طول این سال‌ها مسابقات و رویدادهای مهمی در استان مازندران در تمامی رشته‌ها برگزار شد. این مسئول تاکید داشت: استان مازندران در اجرای برنامه های ورزشی دانشگاهی همیشه پیشتاز بوده و در آینده نزدیک نیز چندین برنامه ورزشی و فرهنگی در رشته‌های مختلف خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha