برف‌روبی ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های آذربایجان‌غربی/ بارش ادامه دارد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش مناسب برف طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای شمالی و حنوبی استان گفت: تا این لحظه بیش از ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌ها برف‌روبی شده است.

ایرج دست نشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف هم اکنون در محورهای مهاباد به سردشت، میاندوآب به شاهیندژ، شاهیندژ به تکاب، مسیرهای منتهی به اشنویه، شاهیندژ به بوکان، خوی به رازی، خوی به چالدران و مسیرهای منتهی به ماکو همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نفر از راهداران در حال رفع مسدودیت جاده‌ها بوده اند، اظهار کرد: ۳۵ خودرو گرفتار در برف نیز طی این مدت در جاده های استان آزاد سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: راهداران در ۱۵ ساعت بارش برف توانستند با استفاده از ۲۰۰ تن شن و ماسه و ۱۵ دستگاه خودرو از انسداد محورهای مواصلاتی جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات مسافرین جهت اطلاع از وضعیت محورهای مواصلاتی است وبا استفاده از سامانه و نزم افزار ۱۴۱ نیز می‌توان در جریان وضعیت محورهای مواصلاتی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha