وزیر کشور پای حرف مردم زنجان نشست

زنجان - ایرنا - وزیر کشور روز شنبه در جریان سفر رییس جمهور به استان زنجان به نقاط مختلف استان رفت و در خصوص مشکلات زیرساختی، معیشتی، تامین آب کشاورزی و آسیب‌های اجتماعی پای صحبت‌ها و مطالبات مردمی نشست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی در جریان دومین سفر رییس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به استان زنجان از فرودگاه بین المللی به سمت مرکز شهر حرکت کرد تا از چند طرح عمرانی بازدید کند.

وزیر کشور پای حرف مردم زنجان نشست

بازدید از سه طرح عمرانی/افزایش ۳۶ دستگاه مینی بوس به حمل و نقل درون شهری

وی ابتدا به سمت احداث طرح ۳.۳ کیلومتری تقاطع‌های غیر همسطح رفت که ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، برای تکمیل این طرح ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی سپس به سمت بازار شهر زنجان رفت و ضمن بازدید از روند ساخت کف سازی بازار بازدید نمود، در این میان مردم زنجان دور وزیر کشور حلقه زده و در خصوص مسایلی مثل مسکن مهر و اشتغال مطالباتی را مطرح کردند.

https://irna.ir/xjPrBS

وزیر کشور پای حرف مردم زنجان نشست

این مسوول سپس در آیین رونمایی از اضافه شدن ۳۶ دستگاه مینی بوس شهری به حمل و نقل شهری زنجان شرکت کرد.

مقصد بعدی وزیر کشور، بازدید از بوستان شهر زنجان بود، مساحت این بوستان ۶۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع است که شامل فضاهای فرهنگی ، خدماتی، فضای بازی و فضای سبز است.

https://irna.ir/xjPrHb

وزیر کشور پای حرف مردم زنجان نشست

وزیر کشور پای حرف مردم زنجان نشست

تاکید بر رفع کمبود آب، بهسازی راه و ارزش افزوده حوزه کشاورزی در طارم

وزیر کشور در ادامه سفر خود به استان زنجان به سمت شهرستان طارم رفت که بیش از ۷۵ کیلومتر با مرکز شهر فاصله داشت، با گذر از مسیر پر پیچ و خم کوهستانی مسجد جامع طارم رفت تا در جمع مردمی پای درددل کشاورزان باشد.

رضاعلی انبارلویی فرماندار شهرستان طارم زنجان ابتدا به اهم مباحث کشاورزان پرداخت که بخش اعظم آن شامل مسایل آب کشاورزی بود، سپس حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهر آب‌بر مرکز شهرستان طارم نیز از زبان اهالی طارم، دغدغه مردم این شهرستان را به تفکیک حوزه‌های متنوع اعلام کرد.

در ادامه احمد وحیدی، وزیر کشور ضمن قول مساعد به حل مسایل و مشکلات شهرستان طارم، اوضاع سیاسی و اجتماعی جامعه ایران را برای مردم تشریح کرد.

وی از همه روستاییان خواست تا به سهم خودشان برای ضربه بزرگ بر دهان جنایات تروریستی در شهر کرمان، در انتخابات سال جاری به شکل پرشور حضور داشته باشند.

https://irna.ir/xjPrMf

وزیر کشور پای حرف مردم زنجان نشست

آسیب‌های اجتماعی را از یاد نبرید/ طرح‌های تولیدی زنجان در حوزه کشاورزی تقویت شود

وزیر کشور در آخرین برنامه خود به فرمانداری شهرستان طارم رفت و در نشست شورای اداری شهرستان طارم تاکید کرد که در مورد طلاق، اعتیاد، مفاسد اجتماعی و خودکشی باید در نشست‌ها گفت و گو کرد و کاهش آن‌ را در دستور کار قرار داد.

احمد وحیدی همچنین تاکید کرد: رضایت مردم از عملکرد نظام نیز باید افزایش یافته و ساخت باشیم که در پایان سال جاری مشارکت انتخاباتی مردم طارم از ۸۱ به ۹۰ درصد برسد.

این مسوول با بیان اینکه فرمانداری باید مامن و ملجا مطالبات مردمی باشد، یادآور شد: اگر دلسوزانه پای حرف مردم بنشینید و از ایده‌های تازه استفاده کنید، آهنگ توسعه افزایش خواهد یافت.

وحیدی با تاکید بر حمایت از جوانان انقلابی بیان کرد: درهای فرمانداری و بخشداری به روی جوانان دغدغه‌مند و انقلابی باز باشد و هرگز آن‌ها را به کنار نگذارید.

https://irna.ir/xjPrTf

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha