بانک کشاورزی ۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در آذربایجان شرقی پرداخت کرد

تبریز- ایرنا- مدیر بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شعب این بانک در استان در ۹ ماه گذشته ۳۳ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی به ۲۴ هزار متقاضی پرداخت کردند.

به گزارش ایرنا، جواد صمدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین تسهیلات امسال در بخش خدمات تسهیلات خُرد کشاورزی به مبلغ هفت هزار میلیارد ریال برای چهار هزار و ۹۲۶ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: این بانک همچنین در بخش صنایع و ادوات کشاورزی و صنایع دستی، ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به تعداد ۲ هزار و ۵۳۶ نفر تسهیلات پرداخت کرده است.

صمدی به سرمایه گذاری بانک کشاورزی در زیر بخش های مختلف زراعت و باغداری اشاره کرد و گفت: در بخش زراعت ۶ هزار و ۹۲۴ میلیارد ریال به هفت هزار و ۵۶۶ نفر و در بخش باغداری ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به تعداد ۲ هزار و ۹۴۵ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

وی به تسهیلات پرداختی در زیر بخش دام و طیور اشاره کرد و افزود: دام و طیور و آبزیان یکی از بخش های اولویت دار کشاورزی است که در این بخش نیز پنج هزار و ۸۴۱ میلیارد ریال به تعداد سه هزار و ۲۶۷ متقاضی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی به تسهیلات قرض الحسنه نیز اشاره کرد و افزود: شعب بانک کشاورزی در این مدت سه هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری با سود چهار درصد پرداخت کردند که از این میزان ۲ هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال به یک هزار و ۲۶۳ متقاضی ازدواج و ۴۲۱ میلیارد ریال به ۶۵۲ متقاضی فرزندآوری اعطاء شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha