تبدیل وضعیت؛‌ درخواست عمده زنجانی‌ها در میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: ۸۰ درصد درخواست‌های ثبت شده در میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی مربوط به موضوع تبدیل وضعیت کارکنان ادارات استان است.

احمد خداوردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور در روزهای پنجشنبه تا شنبه در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ دی ماه در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با حضور قاسم علی‌اکبری مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور ایثارگران و محمدرضا ظهیری مشاور معاون حقوقی، مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور دایر بود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف ایجاد بستر مناسب درخصوص ارتباطات نزدیک مردم و مسئولین، ارتقای پاسخگویی همراه با تکریم، حفظ کرامت انسانی متقاضیان، حذف دیوان‌سالاری زائد، در دسترس بودن مسئولین و دیدار چهره به چهره با مردم درحین سفر رییس جمهور به استان زنجان انجام شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در همین راستا از مجموع مراجعان حضوری به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، تعداد ۲۱۰ فرم توسط مراجعان تکمیل شد که ۱۳۰ مورد منجر به صدور دستور و ثبت در سامانه سامد گردید و مابقی مراجعان به میزهای ارتباط مردمی مرتبط با درخواست‌ها هدایت و راهنمایی شدند.

خداوردی گفت: با بررسی به عمل آمده از نوع درخواست مراجعان، بیشترین فراوانی درخواست‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان مربوط به تبدیل وضع کارکنان به پیمانی یا رسمی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha