۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85367798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۸۳ نفر به مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان دعوت شدند

زنجان – ایرنا - رئیس گروه توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: ۶۸۳ نفر از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان به مرحله مصاحبه‌های عمومی و تخصصی دعوت شدند.

مهدی میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از هزار و ۸۷۷ نفر شرکت کننده اولیه در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، هزار و ۶۶۴ نفر در جلسه آزمون کتبی که ۲۸ مهرماه امسال برگزار شد، ‌حاضر شدند.

وی ادامه داد: با اعلام نتایج آزمون کتبی، ‌۶۸۳ نفر از پذیرفته شدگان اولیه برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت شدند که فرآیند انجام مصاحبه های آنان از ۱۸ دی ماه آغاز شده است و تا ۹ بهمن ماه جاری ادامه دارد.

میرزایی گفت: تعداد نفرات دعوت شده به مصاحبه به تناسب شرکت کنندگان در آزمون، در برخی رشته سه برابر ظرفیت،‌در برخی نیز ۲ برابر ظرفیت و در مواردی نیز یک برابر ظرفیت بوده است.

رئیس گروه توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی این استان، ‌۴۳ نفر در مشاغل کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی و نگهبان، ۳۲ نفر برای مشاغل اداری و مالی و ۵۶۳ نفر نیز برای مشاغل درمانی جذب می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha