۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85346798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل آب شهرک صنعتی پیشوا حل شد

۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبر: 85346798
مشکل آب شهرک صنعتی پیشوا حل شد

پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با دریافت مجوزهای قانونی، عملیات حفر یک حلقه چاه با دبی ۲۰ لیتر در ثانیه در شهرک صنعتی آغاز شده که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این چاه طی ۶ ماه آینده به شبکه آبرسانی شهرک متصل شده و در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌گیرد تا بخش مهمی از کمبود آب در این شهرک صنعتی رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک نوری روز یکشنبه در بازدید از چند واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی پیشوا اظهار داشت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال به عنوان مهار تولید و رشد تولید و با هدف حمایت از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی، رفع مشکل آب مورد نیاز تولیدکنندگان در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شهرستان پیشوا، علاوه بر این که قطب تولید محصولات کشاورزی است ولی با استقرار صنایع تولیدی در شهرک صنعتی، به سمت تولید محصولات مختلف صنعتی حرکت می‌کند و رفع مشکلات این شهرک به هم افزایی، تعامل و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیاز دارد.

این مسئول کمبود آب را به عنوان یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی یاد و خاطرنشان کرد: باتوجه به بروز خشکسالی‌ها و افت شدید منابع آب شهرک صنعتی، تامین پایدار آب به عنوان یک اقدام مهم در دستورکار قرارگرفت، که قطعا با حفر، تجهیز و اتصال آن به شبکه آبرسانی ، بخش مهمی از کمبود آب این منطقه اقتصادی رفع می‌شود.

تاجیک نوری اضافه کرد: با توجه به نقش کلیدی صنعت در تامین نیازهای مردم و کاهش وابستگی به بیگانگان در کنار اشتغالزایی و درآمد و صادرات، لازم است تا نسبت به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی تسهیل گری صورت گیرد.

وی تاکید کرد: فراهم کردن امکانات زیربنایی و زیرساخت‌ها در شهرک‌ها نواحی صنعتی از اولویت‌های اساسی در حمایت و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است، که باید مدنظر مسئولان باشد.

فرماندار پیشوا در راستای اجرای طرح یکشنبه‌های تولید از واحدهای تولیدی ورق‌های ام دی اف و همچنین واحد تولیدکننده انواع رطوبت گیرهای پودری که در صنایع دارویی، الکترونیک، فلزی کاربرد دارد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha