نماینده سروستان از توضیح وزیر نیرو درباره وضعیت تولید برق قانع شد

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از اقناع نماینده مردم سروستان در مجلس درباره سوال وی از وزیر نیرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، عبدالعلی رحیمی مظفری در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در این کمیسیون برای پاسخ به سوالات نمایندگان برگزار شد به خبرنگاران گفت: پیش از این اکثریت نمایندگان سوال‌کننده به دلیل پیگیری وزیر نیرو، از سوالات خود انصراف داده بودند. اما سوال ابراهیم متینیان، نماینده رامهرمز و رامشیر درباره پروژه‌های حوزه انتخابیه در حوزه برق مطرح شد که در نهایت این نماینده نیز از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس افزود: وزیر نیرو در این نشست درباره آخرین اقدامات انجام شده در راستای اجرای «قانون مانع‌زدایی از صنعت برق» گزارشی ارائه کرد که طبق آن ۴ هزار مگاوات برق در سال ۱۴۰۱ تولید شده و با رکورد تولید بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ مگاوات برق در سال جاری، رکورد تاریخی بهره‌برداری از نیروگاه‌های حرارتی شکسته شد. البته در حوزه نیروگاه‌های تجدیدپذیر نیز اتفاقات خوبی رخ داده است.

رحیمی مظفری خاطرنشان کرد: اجرای برخی از بندهای قانون مانع‌زدایی از صنعت برق نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها همچون سازمان برنامه بودجه، وزارت نفت و استانداری‌ها است و روند اجرای این قانون قابل قبول بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha