آزادی دانش‌آموز ربوده شده هرمزگانی در کمتر از سه ساعت

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: دانش‌آموز ربوده شده هرمزگانی طی عملیات منسجم پلیسی در کمتر از سه ساعت آزاد و تحویل بستگانش شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران پلیس، سه گروگان‌گیر مسلح که این دانش‌آموز ۱۲ ساله را از مقابل یکی از مدارس منطقه حسن‌لنگی بندرعباس ربوده بودند، دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در پی دریافت خبری از طریق اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه در مقابل یکی از مدارس روستای حسن‌لنگی از توابع شهرستان بندرعباس یک دانش آموز ابتدایی مورد ربایش قرار گرفته، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس با همکاری عوامل پاسگاه انتظامی حسن‌لنگی وارد عمل شده و در بررسی‌های اولیه و میدانی دریافتند یکی از دانش آموزان با انگیزه مالی توسط یک دستگاه پژو ۴۰۵ به سرنشینی سه نفر با صورت‌های پوشیده مورد ربایش قرار گرفته و آدم ربایان به سمت محور مواصلاتی میناب - رودان متواری شده‌اند.

سردار جاویدان یادآور شد: در این راستا بلافاصله طرح مهار اجرا و از طریق فرماندهی دستورات لازم به همه رده‌ها ابلاغ و عوامل انتظامی بندرعباس با همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب به تعقیب آدم ربایان پرداختند.

وی با اشاره به ایجاد ایست و بازرسی موقت و مقطعی در مسیر تردد آدم ربایان، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز طولانی در نهایت قاچاقچیان با ماموران ایست و بازرسی چغازردی میناب مواجه که با وجود پنچر شدن خودرو به مسیر خود ادامه داده و پس از طی مسافتی آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو به همراه گروگان به سمت کوه‌های اطراف میناب متواری شدند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران در یک اقدام منسجم و ضربتی موفق شدند هر سه نفر گروگانگیر را دستگیر کنند، بیان کرد: یک قبضه اسلحه کلت به همراه تعدادی سلاح سرد از نوع شمشیر و قمه از اعضای این باند آدم ربا کشف و در این راستا دانش آموز ربوده شده نیز با سلامت کامل آزاد و پس از انتقال به بندرعباس با هماهنگی مقام قضائی تحویل بستگانش شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با مجموعه انتظامی برای برخورد با مجرمان اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha