بیش از ۱۱ هزار مورد آزمایش کنترل کیفی در پروژه بزرگراه مسیر زابل- زاهدان انجام شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل آزمایشگاه مکانیک خاک سیستان و بلوچستان از انجام حدود ۱۱ هزار مورد آزمایش کنترل کیفی در عملیات ساخت قطعه سه و چهار بزرگراه زابل- زاهدان خبر داد و افزود: این پروژه مهم راه سازی استان با بهترین کیفیت در حال سیر مراحل نهایی است.

عبدالغفور تمندانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۲ واحد آزمایشگاه کنترل کیفی مطابق با استاندارهای بین المللی در مسیر زابل- زاهدان مستقر هستند و در تمامی مراحل خاکی، بتونی و آسفالت آزمایش های لازم را برای ساخت بزرگراه در این مسیر انجام می دهند.
وی تاکید کرد: مهمترین هدف شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک سیستان و بلوچستان تامین نیازهای تمام دستگاه های دولتی به ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان در پروژه‌های راهسازی و کنترل کیفی پروژه ها و نظارت در حسن اجرای آن هاست.
مدیرکل آزمایشگاه مکانیک خاک سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کیفیت، رمز توسعه پایدار است، افزود: تمام اقدامات انجام شده در مسیر زابل- زاهدان در راستای اهداف وزارت راه و شهرسازی در ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی بوده و این افتخار و کیفیت ایجاد شده تقدیم مردم استان می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز از ساخت و تکمیل مراحل پایانی بزرگراه زابل - زاهدان با هدف توسعه راه‌های ایمن، افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دستیابی به توسعه پایدار خبر داد و گفت: تمام ظرفیت ها بکار گرفته شده تا شاهد اتصال و تکمیل شبکه بزرگراهی زابل - زاهدان به طول ۲۰۰کیلومتر تا اواسط سال آینده باشیم.
عطاء اله اکبری تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در تلاش است تا پایان سالجاری ۲۷ کیلومتر بزرگراه را به همراه پل شیله در این مسیر مهم و بین المللی به بهره برداری برساند که برای تحقق این مهم کارگاه‌های راهسازی بصورت ۲ شیفت و برخی مواقع سه شیفت در حال فعالیت سنگین هستند.
وی تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده عملیات ساخت ۲۳ کیلومتر باقی‌مانده این مسیر نیز از بهمن امسال با چند تیم سنگین راهسازی هم از سمت رامشار به سمت زاهدان و هم از سمت شهر سوخته به سمت زابل آغاز خواهد شد تا این پروژه مهم راهسازی شمال استان تا سال آینده به اتمام برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha