جوانان نقش‌آفرینان اصلی در شور انتخاباتی هستند

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان نقش اصلی و مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند و ضروری است این قشر برای برگزاری انتخاباتی پرشور در صحنه باشند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی شامگاه دوشنبه در گردهمایی کارشناسان مشارکت های اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور با حضور وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: جوانان و نوجوانان دارای انرژی، امید و ابتکار هستند و حضور آگاهانه این قشر از جامعه در انتخابات آتی مجلس بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی نوجوانان و جوانان با خدمات گسترده انقلاب، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با دستاوردهای گسترده‌ای برای کشور در حوزه‌های علمی، صنعتی، کشاورزی، تجارت، بازرگانی و غیره همراه بوده و آشنایی جوانان با این خدمات ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، استان هرمزگان را یکی از جوان‌ترین استان‌های کشور دانست و اظهار کرد: مسکن، اشتغال و ازدواج مهم‌ترین دغدغه جوانان و خانواده‌های هرمزگانی است که ضروری دارد دستگاه‌های اجرایی متولی به‌ویژه وزارت ورزش و جوانان با همکاری سایر وزارتخانه‌های به مسئولیت‌های خود در حوزه جوانان جامعه عمل بپوشانند.

کامرانی افزود: اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان پیشرفت می‌تواند نقش مهمی در آشنایی آن‌ها با دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

وی در این نشست همچنین با محکومیت اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن و زخمی کردن جمع زیادی از هموطنان در سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: انجام اقدامات کور تروریستی و به شهادت رساندن کودکان، نوجوانان و زنان نشان از ضعف و استیصال دشمنان انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: کسانی که این اقدامات کور انجام می‌دهند ملت ما را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با خون پاک شهدا روز به روز توانمندتر و بالنده‌تر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha