۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 85386934
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان برتر هرمزگان تجلیل شدند

۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85386934
دانش‌آموزان برتر هرمزگان تجلیل شدند

بندرعباس - ایرنا - دانش‌آموزان برتر هرمزگان در کنکور سال ۱۴۰۲ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان روز چهارشنبه در این آیین گفت: نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل رشد و توسعه جوامع پیشرفته است.

وی با تبریک اعیاد خجسته و تابناک شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز، عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی سیره سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) را چراغ راه خود قرار داده اند.

کامرانی افزود: دکترین دفاعی ما براساس ۲ مکتب ایثار و شهادت بر گرفته از آموزه عاشورا و مکتب انتظار برگرفته از آموزه مهدویت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: امنیت و آرامش حاکم بر کشور مرهون تلاش های شبانه‌روزی نیروهای خدوم امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کامرانی با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در توسعه جوامع، خاطرنشان کرد: نگاه ویژه دولت سیزدهم در استان به حوزه آموزش و پرورش در طول بیش از ۲ سال اخیر موجب تحول و موفقیت دانش آموزان در آزمون های سراسری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت : آموزش و به‌خصوص آموزش و پرورش از جایگاه و الویت ویژه ای در برنامه رشد و پیشرفت استان برخوردار است.

وی در همین خصوص گفت: اجرای طرح های توانمند سازی دانش آموزان برای حضور در آزمون های سراسری با آمادگی کامل، بخشی از این اقدامات بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، بیان کرد: پیگیری راه‌اندازی مدارس جوار صنایع، احداث فضاهای جدید آموزشی، نوسازی،تجهیز و بازسازی مدارس بخشی دیگری از اقدامات برای تقویت حوزه آموزش و پرورش بوده است.

کامرانی، خاطرنشان کرد: نگاه ویژه استاندار به حوزه آموزش و پرورش باعث تحول و به تبع آن درخشش دانش آموزان استان در آزمون های سراسری شده که قابل قدردانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: این استان در مسیر تحولات بزرگی قرار دارد و دانش آموزان و دانشجویان خودشان را برای گام‌های بلند آماده کنند.

وی افزود: توسعه عدالت آموزشی و توجه به مناطق کم برخوردار استان به عنوان یک راهبرد مهم پیگیری و دنبال شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha