سه دستاورد جدید در حوزه ارزش های دفاع مقدس قزوین رونمایی شد

قزوین - ایرنا - سه دستاورد حوزه فضای مجازی در حوزه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در قزوین رونمایی شد.

به گزارش روز دوشنبه و با حضور سرلشکر پاسدار محمد باقری در نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از سه طرح فضای مجازی، شبیه سازی و هوش مصنوعی رونمایی به عمل آمد.
«متاورس» عملیات شهید عباس بابایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین رونمایی شد

در حوزه فضای مجازی "طرح متاورس" اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین مربوط به شبیه‌سازی عملیات شفق، و نقش بی بدیل شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی در آن، که شخص می‌تواند ضمن گفت‌ و گو با این شهید به همراه وی با سوار شدن بر جت نظامی، به مناطق عملیاتی پرواز کند.

یکی دیگر از دستاوردهای رونمایی شده طرح هولوگرام سه بعدی (امکان ساخت تصویری سه بعدی از یک جسم) از شهید محمدعلی رجایی، رییس جمهور شهید انقلاب اسلامی بود که با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی، افراد این قابلیت را پیدا می کنند تا بتوانند در رابطه با موضوعات مختلف به بحث و گفت و گو بپردازند.

رونمایی از زیارت مجازی ۳۶۰ درجه یادمان‌های شهدای گمنام استان قزوین، یکی دیگر از دستاوردهای جدید اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین بود که با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح به بهره برداری رسید.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین یکی از استان های پیشگام در حوزه متاورس و هوش مصنوعی در کشور است که با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا همگام با نسل جدید جامعه پیش می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha