۵۰۰ پروانه ساخت برای واحدهای نهضت ملی مسکن خلیل آباد صادر شد

مشهد- ایرنا- سرپرست فرمانداری خلیل آباد گفت: ۵۰۰ پروانه ساخت از طرف شهرداری ها در پهنه های نهضت ملی مسکن شهرهای "خلیل آباد" و "کُندُر" صادر شده است.

محمدرضا خوشنویس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیمی از واحدهای مسکونی یاد شده در پهنه ۱۲ هکتاری نهضت ملی مسکن خلیل آباد قرار دارد و از این تعداد پی کنی ۱۲ واحد مسکونی توسط مردم آغاز شده است.

وی ادامه داد: پهنه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر کندر هشت هکتار است که قابلیت ارتقا به ۴۰ هکتار را داراست و تاکنون دستکم پی کنی ۱۰ واحد مسکونی از این میان انجام شده است.

سرپرست فرمانداری خلیل آباد اظهار کرد:به متقاضیان نهضت ملی مسکن به ویژه در شهر خلیل آباد هشدار داده ایم در صورت تعلل در اجرای عملیات ساخت از اولویت حذف شده و زمین آنها به متقاضیان در اولویت بعدی داده خواهد شد.

خوشنویس افزود: طی هفته های آینده عملیات اجرای پی کنی و اجرای فونداسیون و اسکلت در بسیاری از واحدهای نهضت ملی مسکن خلیل آباد اجرا خواهد شد و در مجموع طرح تا پیش از بهار ۱۴۰۳ رونق قابل توجهی خواهد گرفت.

شهرستان خلیل آباد با ۶۰ هزار نفر جمعیت و هزار و ۱۲۰ کیلومتر مربع وسعت، ۲ شهر خلیل آباد و کندر و ۲۴ روستای دارای دهیاری در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد. ۳۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha