۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85347691
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

حضور «پلیس یاران» نقش مهمی در جلوگیری از سرقت در محله‌ها دارد

اصفهان – ایرنا - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اگر حضور نگهبانان محله‌ها یا «پلیس یاران» در سطح شهر توسعه یابد، بسیاری از مشکلات در زمینه سرقت از مغازه‌ها، منازل و اماکن خصوصی حل می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ روز دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی با مدیران شرکت‌ها و مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی اصفهان افزود: تمام موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی زیر نظر مستقیم پلیس پیشگیری قرار دارند.

وی اظهار داشت: مردم باید به این موسسات اطمینان داشته باشند و هزینه‌های آنها در این زمینه به جلوگیری از سرقت اموال، دارایی‌ها و سرمایه‌های آنها منجر شود.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اصفهان به اجرای طرح پیشگیری از جرائم بویژه سرقت در سطح استان با همکاری مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی اشاره کرد و گفت: این طرح نتایج بسیار مطلوبی در حوزه افزایش امنیت برای شهروندان بدنبال خواهد داشت.

وی افزایش استفاده از ظرفیت «پلیس یاران» در سطح محلات استان اصفهان را در دستور کار طرح یاد شده عنوان کرد و افزود: نتایج بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که تاکنون حضور این افراد در مناطق بکارگیری شده بسیار مؤثر بوده و باعث پیشگیری از وقوع جرائم شده است، به همین علت در تلاشیم تا بیشتر از وجود این موسسات استفاده کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اصفهان با قدردانی از تلاش‌ مدیران مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی و مجموعه نگهبانان محله‌ها و پلیس یاران اظهار امیدواری کرد با کمک مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی و پلیس یارانی که شبانه‌روز به نگهبانی از محله‌ها، مجتمع‌ها و مراکز تجاری و صنعتی می‌پردازند، امنیت مطلوب برای شهروندان فراهم شود.

سرهنگ راسخ در عین حال تاکید کرد: هنوز استفاده از «مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی» بخوبی در بین مردم و دستگاه‌ها جا نیفتاده و این کار نیازمند فرهنگ‌سازی است.

اکنون حدود ۷۰ موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در اصفهان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha