۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85454426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس اصفهان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه پیشگیری از جُرم، جزو برنامه های اصلی این پلیس است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ روز سه‌شنبه در بازدید از شرکت دانش بنیان تولیدکننده دستگاه «مه ساز امنیتی» در اصفهان افزود: مراکز دانش بنیان ظرفیت خوبی برای توسعه ملاحظات امنیتی در جامعه دارند که می‌توان با استفاده از آن از وقوع جرائم بویژه سرقت به میزان بسیار بالایی کاست.
وی اظهار داشت: هدف از بازدید امروز، اعلام حمایت از شرکت‌های دانش بنیانی است که در حوزه پیشگیری از جُرم بویژه سرقت فعالیت می کنند بخصوص اینکه این مهم جزو برنامه‌های اصلی پلیس پیشگیری اصفهان است.
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه‌ساز امنیتی که توسط این شرکت بومی‌سازی شده در تامین امنیت طلافروشی‌ها، بانک‌ها و مراکز حساس بسیار مهم است و می‌تواند در کاهش سرقت‌های مسلحانه از این مکان‌ها بسیار مؤثر باشد.
سرهنگ ثابت راسخ با بیان اینکه جهان امروز به سمت استفاده از فناوری‌های روز و سیستم‌های هوشمند پیش می رود، افزود: در عصر حاضر دیگر نمی‌توان با استفاده از ابزار سنتی جلوی وقوع جرائم از جمله سرقت‌ها را گرفت بنابر این لازم است شهروندان بویژه صاحبان سرمایه، مجتمع‌های مسکونی، شرکت‌های تجاری، کارگاه‌ها و دیگر صنوف از تجهیزات روز دنیا برای مقابله با سارقان بهره ببرند و با استفاده از این فناوری‌ها، راه نفوذ سارقان را مسدود کنند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد هزینه کردن برای حفاظت و نگهداری از اموال، منازل، مغازه‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها، طلافروشی‌ها و حتی خودروها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
وی یادآور شد: مردم باید بدانند که با استفاده از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان هم به اشتغال جوانان مستعد کشور کمک می کنند، هم باعث جهش تولید و جلوگیری از خروج سرمایه های کشور می‌شوند و هم با هزینه‌ای که می‌کنند جلوی وقوع سرقت اموال و دارایی‌های خود را می گیرند و به یقین این هزینه بی‌اثر نخواهد بود.
به گزارش ایرنا، دستگاه «مه ساز امنیتی» یک سیستم موثر در زمینه تامین امنیت و پیشگیری از سرقت‌های مسلحانه و خشن محسوب می شود که در زمان سرقت با ایجاد یک مه مُتراکم و غلیظ با سرعت بسیار بالا در کمتر از پنج ثانیه یک محیط برابر با ۱۵۰ مترمکعب را غیرقابل رویت می‌کند و شعاع دید سارق را به کمتر از ۳۰ سانتی متر می‌رساند و از سرقت اموال جلوگیری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha