استاندار کرمان: رسیدگی به خانواده شهدای انفجار توسط شخص مدیران انجام شود

کرمان-ایرنا- استاندار کرمان با بیان اینکه رسیدگی به خانواده شهدای حادثه تروریستی در اولویت کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته گفت: سرکشی و رسیدگی به این افراد داغدیده توسط شخص مدیران انجام شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان روز دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای رسیدگی به خانواده‌های حادثه تروریستی با تسلیت به بازماندگان این حادثه از مدیران خواست از به کارگیری همه امکانات درمانی لازم برای مداوای مجروحان در بیمارستان ها و همچنین بازماندگان شهدا اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: این حادثه مصیبت بزرگی ایجاد کرد و خانواده‌های زیادی داغدار شدند که تالم روحی شدیدی را برای این خانواده‌ها ایجاد کرده است.

استاندار کرمان: رسیدگی به خانواده شهدای انفجار توسط شخص مدیران انجام شود

فداکار ادامه داد: وظیفه ما مسئولان دستگاه‌های اجرایی است که در کنار این خانواده‌ها باشیم.

استاندار کرمان، سرکشی و رسیدگی به خانواده‌های داغدار را وظیفه شرعی، اخلاقی و سازمانی دانست و افزود: پیگیری و سرکشی به این خانوادها باید توسط شخص مدیران انجام شود.

استاندار طی چندروز اخیر با شمار زیادی از خانواده های شهدای انفجارهای تروریستی نیز از نزدیک دیدار داشته و در جریان مسائل آنان قرار گرفته است.

۲ انفجار تروریستی عصر ۱۳ دیماه جاری ۹۲ شهید داشت و ۲۸۴ نفر نیز زخمی شدند که تاکنون افزون بر ۵۰ مجروح در بیمارستان ها تحت مداوا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha