عملکرد داوطلبان تا زمان برگزاری انتخابات ارزیابی می شود

کرج - ایرنا - رییس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: داوطلبان انتخاباتی تایید صلاحیت شده از این‌پس هم رصد خواهند شد و در صورت ارایه سند جدید، انجام تبلیغات زودرس و یا هر گونه تخلف دیگری  مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرند.

" حسین رضایی" دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: شورای نگهبان طبق وظایف قانونی خود عمل می کند و ذره ای از آنها عدول نخواهد کرد، تاکنون که به این مرحله رسیده ایم همین گونه عمل شده است.

وی تاکید کرد: هرگونه شایعه پراکنی اشخاص در حیطه وظایف شورای نگهبان از جمله افرادی که اصلا ثبت نام قطعی انجام نداده اند و اظهار می کنند تاییدیه اخذ کرده اند، قطعا تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت .

رضایی بیان کرد : شورای نگهبان طبق منویات رهبری گلوگاه نظام است و ما برای حفاظت ، حراست از قانون و آرای مردم باکسی مسامحه نداریم و قانون مداری و اجرای آن قطعا در ایجاد امید آفرینی و افزایش مشارکت در انتخابات پیشرو نقش موثری خواهد داشت .

۳۷۱ داوطلب توسط هیات نظارت استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفتند.

این استان در مجموع سه کرسی را در مجلس شورای اسلامی دارد و یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آن پیش بینی شده که توسط پنج هزار مجری و ناظر برگزار می شود.

این استان با ۲۰ درصد، بیشترین آمار متقاضیان زن برای داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داد.

داوطلبان تایید شده قرار است در ۲ حوزه انتخابیه (کرج، اشتهارد، فردیس) و حوزه انتخابیه (طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ) برای تصاحب سه کرسی در مجلس شورای اسلامی به رقابت بپردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha