۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85338954
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمنان از هیچ تلاشی برای دلسرد کردن مردم از انتخابات دریغ ندارند

کرج - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهور گفت: دشمنان از هیچ تلاشی برای دلسرد کردن مردم ایران اسلامی از حضور در انتخابات دریغ ندارند و تمام توطئه ها را در این زمینه به کار می گیرند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، " محمد دهقان " روز یکشنبه درآیین ویژه بزرگداشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام الله نهم دی در شهر هشتگرد استان البرز افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بلافاصله جنگ را علیه کشورمان آغاز کردند و در کنار آن چندین عملیات تجزیه طلبانه علیه شکل گرفت اما در تمام این عملیات ها ناکام ماندند.

وی ادامه داد: بدخواهان ملت ایران نیز از رویارویی نظامی با این ملت نتیجه نگرفتند بنابراین به توطئه کشته سازی در سال ۷۸ روی آوردند که این توطئه نیز خنثی شد.

معاون رییس جمهور گفت: پیچیده ترین و خطرناک ترین توطئه در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی فتنه سال ۸۸ بود که دشمنان با برپایی انقلاب های رنگی و سرنگونی کشورهای دیگر، یاد گرفته بودند عین آن را در ایران اسلامی پیاده کنند.

وی اضافه کرد: التهابات انتخابات بهترین محمل برای این نوع توطئه دشمنان بود و درگیری در سراسر کشور برای قراردادن مردم در مقابل هم با هدف جنگ داخلی ایجاد کردند اما این توطئه نیز نقش برآب شد.

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: دشمنان در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی سعی داشتند تا مانع از حضور مردم در عرصه های سرنوشت ساز شوند، آنها سال های طولانی تبلیغ کردند اما نتیجه نگرفتند.
وی تاکید کرد: کینه دشمن همیشه در انتخابات بارز است و بیرون کردن مردم از صحنه در اولویت آنها قرار دارد؛ متاسفانه افرادی در داخل کشور نیز با حضور مردم در انتخابات مشکل دارند و در واقع به دنبال زدن ریشه انقلاب اسلامی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha