سوال از وزیر بهداشت در دستور کار مجلس قرار گرفت

تهران- ایرنا-بررسی سوال نماینده مردم گرگان از بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ۱۹ دی ماه- مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۸تن از نمایندگان آغاز شد.

بررسی سوال رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان از بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

همچنین در این جلسه گزارش نهایی کمیسیون انرژی درباره بررسی عملکرد وزارت نیرو در خصوص توسعه ظرفیت نیروگاهی صنعت برق کشور از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰، گزارش کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ارزیابی اثربخشی سیاستگذاری‌ها و اقدامات عملیاتی دستگاه‌های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور بررسی می شود.

نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون جهش تولید در مورد طرح تامین مالی تولیدزیر ساخت ها، گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح دو فوریتی استفساریه ماده پنج قانون بیمه کارگران ساختمانی ، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در باره طرح اصلاح قانون نظام صنفی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در باره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنها در برابر سوء رفتار را بررسی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha