سوداگر مرگ با ۲۸ کیلوگرم حشیش در اهواز دستگیر شد

اهواز - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۲۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت اله‌ سفیدپوست روز سه‌شنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی، یک قاچاقچی مواد مخدر را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد فنی، منزل سوداگر مرگ را که در آن مواد مخدر جاساز کرده بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم مقدار ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش، ۲۷ گرم تریاک، یک حقه وافور و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ سفیدپوست خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کشف شیشه و هیروئین از یک خودروی سواری در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف چهار کیلوگرم هروئین و یک کیلو شیشه اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان هندیجان با اشراف، کنترل و رصد مستمر اطلاعاتی بر تحرکات قاچاقچیان از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

سرهنگ کامران خوشنام‌وند با بیان اینکه ماموران پلیس هندیجان در ایستگاه ایست و بازرسی امام زاده عبدالله یک دستگاه خودروی سواری نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند گفت: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha