هاشمی: حمایت‌های مالی از تیم ملی فوتبال به حساب فدراسیون واریز شده است

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا گفت: جلساتی را با فدراسیون فوتبال داشتیم، حمایت‌های مالی انجام و هزینه‌ها نیز به حساب فدراسیون واریز شده است.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی پس از مجمع کمیته پاراالمپیک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش‌های مختلف گزارش‌ها ارائه و برنامه‌های پیش‌روی کمیته پاراالمپیک مشخص شد و جلسه خوب و مفیدی را شاهد بودیم. نقطه نظرات و مسائلی مانند توجه به رشته‌های پرمدال و افزایش سطح فرهنگی در این ورزش‌ها مطرح شد که در کل مباحث مهمی مطرح شد. امیدواریم با کمک تمام دستگاه‌هایی که در ورزش دست دارند، بتوانیم گام‌های بزرگ و مهمی برداریم.

وی با اشاره به دیدار جامعه ورزش با رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری همیشه توجه ویژه‌ای به قهرمانان و مدال‌آوران دارند و در دیدار اخیر با ورزشکاران، هدایایی را برای مدال‌آوران رشته‌های آسیایی و پاراآسیایی در نظر گرفتند که قرار است در یک مناسبت خوب به این عزیزان تقدیم شود. بنده نیز به نیابت از همه این ورزشکاران از مقام معظم رهبری سپاسگزارم و دست‌بوس ایشان هستم. امیدوارم که بتوانیم خادم خوبی برای جامعه ورزش و قدردان زحمات رهبری باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد جام ملت‌های آسیا گفت: متولی تیم ملی فدراسیون فوتبال است اما جلساتی را با آن‌ها داشتیم، حمایت‌های مالی انجام و هزینه‌ها نیز به حساب فدراسیون واریز شده است. نه تنها به این فدراسیون بلکه به همه فدراسیون‌های ورزشی کمک‌هایی انجام دادیم. ما هم امیدواریم تیم ملی بتواند با موفقیت‌های خود دل مردم را شاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha