۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85348875
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

مربی کشتی همدان: تورنمنت رنکینگ کرواسی فرصت طلایی برای وفایی پور است

همدان- ایرنا- نایب قهرمان سابق کشتی المپیک و مربی استان همدان گفت: تورنمنت رنکینگ کرواسی فرصت طلایی برای هادی وفایی پور ملی پوش این استان است تا قابلیت‌های خود را اثبات کند.

مسعود مصطفی جوکار روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: وفایی پور عیار خود را به خوبی در مسابقات قهرمانی کشور نشان داد و اکنون این فرصت را دارد تا به تیم ملی راه یابد.

وی اضافه کرد: هر چند حریف او حسن یزدانی دارنده نشان‌های رنگارنگ جهانی و المپیک است اما همچنان می‌تواند با امیدواری به مسابقات آینده تمرکز کند.

جوکار خاطرنشان کرد: مصدومیت حسن یزدانی این فرصت را تقدیم وفایی پور کرده تا بتواند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد و به نظرم تورنمنت رنکینگ کرواسی محک خوبی برای او به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: وفایی پور هم اکنون بهترین کشتی گیر همدانی است که توانسته در تیم ملی راه یابد اما برای تصاحب ۲ بنده تیم ملی مسیر سختی در پیش دارد و همین رقابت‌های بین المللی می‌تواند قابلیت‌های او را نمایان کند.

وی با اشاره به تورنمنت رنکینگ کرواسی گفت: هادی وفایی در وزن ۸۶ کیلوگرم که در غیاب حسن یزدانی به عنوان قهرمانی کشور رسید، در صورت کسب نتیجه خوب در این تورنمنت شانس رویارویی با حسن یزدانی و رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک را خواهد داشت.

نخستین مرحله رقابت‌های رنکینگ کشتی آزاد در سال ۲۰۲۴، از فردا چهارشنبه و با حضور ۱۱ نماینده از کشورمان به میزبانی زاگرب پایتخت کرواسی آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha