۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85349005
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تشییع فرمانده شهید حزب‌الله در جنوب لبنان

۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱
کد خبر: 85349005
تشییع فرمانده شهید حزب‌الله در جنوب لبنان
تشییع پیکر شهید علی الطویل ملقب به «حاج جواد»

تهران – آیین تشییع پیکر شهید علی الطویل ملقب به «حاج جواد» فرمانده شاخص مقاومت لبنان امروز (سه‌شنبه) در روستای سلم در جنوب لبنان و با حضور بسیار گسترده شهروندان لبنانی و طرفداران مقاومت آغاز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از المنار، شرکت کنندگان در این مراسم، با سردادن شعار، بر پشتیبانی از مقاومت و ادامه راه شهدای آن و مبارزه با دشمن صهیونیستی و مزدوران آن تأکید کردند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در این مراسم تأکید کرد: شهید حاج جواد از اینکه خداوند افتخار مشارکت در مبارزه با داعش و تکفیری ها و همچنین برکت دفاع از حرم حضرت زینب (س) را به وی عنایت کرده بود، خدا را شکر می کرد و زندگی اش را وقت مقاومت کرده بود.

شیخ نبیل قاووق افزود: شهید حاج جواد، بسیار شجاع، بااراده و جانباز بود و به همه مدال های افتخار مقاومت دست یافته بود.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد: حاج جواد هرگز از به دست گرفتن سلاح در راه مقاومت خسته نشد و همواره مشتاق به پیمودن راه دوستان شهیدش بود و امروز به عزیزانش یعنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حاج عماد مغنیه و سید ذوالفقار پیوست.

شیخ نبیل قاووق افزود: حاج جواد هزاران مجاهد بااراده و عاشق شهادت و رویارویی بزرگ با دشمن صهیونیستی تربیت کرد.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تصریح کرد: ما حزب شهدا هستیم و ما با وجود آنها قوی تر و بزرگتر خواهیم شد و همواره شعار ما این بوده است که شهادت، ویژگی ما و افتخاری است که خداوند به ما عنایت کرده است.

شیخ نبیل قاووق تصریح کرد: ما با سلاح هایمان به غزه کمک خواهیم کرد و بین ما و دشمن صهیونیستی، هیچ زبانی جز زبان موشک و پهپاد نیست. تا روزی که نکبت بزرگ را برای رژیم صهیونیستی رقم بزنیم و پرچم پیروزی را برافراشته کنیم.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان روز دوشنبه از شهادت «وسام حسن طویل» فرمانده خود در جریان حملات رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha