طرح توسعه شبکه گاز شهر بروجرد آغاز شد

بروجرد - ایرنا - رییس‌ شرکت گاز بروجرد گفت: طرح توسعه شبکه گاز بروجرد در برخی محلات و شهرک‌های شهر بروجرد آغاز شد.

شاهرخ همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح توسعه شبکه گاز شهر بروجرد از بلوار شهید صارمی و هسته مرکزی شهر به طول ۲۰۰ متر با لوله پلی اتیلن و با اعتبار یک میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه خیابان شهید صارمی از گذشته به شبکه گاز متصل بوده است، اظهار کرد: پیش از این یک سمت این خیابان باغ بوده که با توجه به اجرای طرح تعریض این بلوار سمت دیگر خیابان به شبکه گاز متصل نیست.

رییس شرکت گاز بروجرد بیان کرد: همچنین طرح توسعه شبکه گاز شهر بروجرد در شهرک مدیران و ۳۲ هکتاری و برخی دیگر از مناطق این شهر اجرا می شود.

همتی اضافه کرد: هم اکنون مصرف گاز در این شهرستان عادی بوده ولی توصیه می‌شود مشترکان در صورت برودت هوا و افزایش مصرف سوخت مدیریت و صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: ۱۹ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان امسال به شبکه سراسری گاز متصل شده است.

رییس شرکت گاز بروجرد یادآور شد: در این مدت ۸۰ درصد عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی مدیران و روستاهای کولیدر، سراب پنبه و چنار انجام شده است.

همتی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال یک هزار و ۸۸۰ عدد کنتور و اشتراک پذیری گاز صورت گرفته است، افزود: ۴۰۰ علمک پراکنده در سطح شهرستان نصب و پنج هزار متر شبکه گاز انجام شد.

وی ادامه داد: مجموع مشترکان شرکت گاز بروجرد ۱۳۰ هزار مورد است که از این تعداد ۲۸هزار مشترک روستایی و ۹۹ هزار مشترک شهری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha