۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85350187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان : دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به اعتقادات مردم هستند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اکنون انقلاب اسلامی هدف قرار گرفته است و دشمنان روی موج مشکلات اقتصادی سوار شده‌اند تا به اعتقادات مردم ضربه بزنند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، افزود: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف در تاریخ جهان است بنابراین هر چه نسبت به بزرگداشت آن تلاش کنیم، باز کم است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی شعار متفاوتی دارد و این شعار یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» همه چیز متعالی را در دل خود جای داده است.

افشارچی بر ضرورت تبیین ماهیت انقلاب اسلامی به نسل جدید تاکید کرد و گفت: اصل قصه این است انقطاع نسلی در انقلاب ایجاد نشود و باید تلاش کنیم زنجیره انتقال آن حفظ شود.

وی گفت:در برگزاری برنامه های بزرگداشت انقلاب هم شور و هم شعور باید مورد توجه باشد و نیازهای نسل جدید در تبیین انقلاب مدنظر قرار گیرد.


انقلاب اسلامی در دنیا می درخشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با بیان اینکه هر چه عمر جمهوری اسلامی می گذرد عظمت پیروزی انقلاب خودش را بهتر نشان می دهد، گفت: امروز ایران در عرصه بین المللی به ویژه در غرب آسیا می درخشد.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: در زمینه تعاملات بین المللی در مقطع کنونی قدم‌های بلند و بزرگی توسط دولت برداشته شده است.

وی با بیان اینکه بازگو کردن خدمات نظام از روش های مناسب تبیین شکوه پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: دستگاههای اجرایی باید خدماتشان را به نحو مطلوبی انعکاس دهند.

حجت الاسلام افزود: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب تصریح کردند که چهل سالگی انقلاب اسلامی را با چهل سالگی سایر انقلاب ها باید مقایسه کنیم با وجود اینکه این دستاوردها و موفقیت ها در شرایط تحریم و توطئه های متعدد محقق شده است.

وی افزود: امروز کشور در حوزه های مختلف جهش های زیادی داشته است.

لزوم تبیین فلسفه انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن قله برنامه های بزرگ دهه فجر و اجتماع ۲۲ بهمن حسن ختام برنامه های آن است.

ابوالفضل رفیعی افزود: در مسیر راهپیمایی مواکب هایی برای تبیین دستاوردها دایر می شود.

وی به حضور خانوادگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و ادامه داد: این موضوع موجب حضور گسترده مردم و جلوه خانواده در این تجمع می شود.

رفیعی به تبیین فلسفه انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در این خصوص متولیان امر باید محتواهای مناسب را آماه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha