۱۳ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85343004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه و استاندار زنجان حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند

زنجان - ایرنا - حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و محسن افشارچی استاندار زنجان در پی حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است:بار دیگر اشقیای روزگار به سرکردگی شیاطین و استکبار جهانی، جنایت دیگری را رقم زدند و با اقدام شنیع تروریستی، دست خود را به خون زنان و مردان و کودکان بی دفاع و بی گناه این مرز و بوم در گلزار شهدای کرمان آغشته کردند.

این بیانیه می افزاید:قطعا جمهوری اسلامی ایران این اقدام تروریستی آنها را بی جواب نخواهد گذاشت و مسببان و عاملان آن را در اقدامی مقتضی به سزای اعمال خود خواهد رسانید.

اینجانبان شهادت مظلومانه هموطنان عزیزمان را در این حادثه تروریستی به محضر رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده محترم شهیدان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر امروز (چهارشنبه) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، ۱۰۳ نفر شهید و ۱۸۸ نفر مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha