۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85350580
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حدود ۹۰ هزار مزاحمت تلفنی در آتش‌نشانی همدان ثبت شد

همدان- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: تعداد ۱۰۶ هزار و ۶۵ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان در ۹ ماهه امسال برقرار شده که ۸۰ هزار و ۹۰۳ مورد آن ایجاد مزاحمت بوده است.

سید صادق پورسینا روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین از این تعداد تماس برقرار شده ۲ هزار و ۳۰۹ مورد منجر به عملیات شده، چهار هزار و ۴۸ مورد راهنمایی و مشاوره، ۱۸ هزار و ۷۹۸ تماس اشتباه و هفت مورد اعلام حریق کذب ثبت شده است.

وی ادامه داد: آتش نشانان همدان با انجام ۲ هزار و ۳۰۹ عملیات اطفا حریق، امداد و نجات و احتیاط حریق و حوادث در ۹ ماه سالجاری، هزار و ۱۸۹ نفر را در حوادث مختلف نجات دادند.

وی با اشاره به انجام هزار و ۲۵۵ عملیات امداد و نجات، هزار و ۵۴ عملیات اطفا حریق، ۶۴۲ عملیات اطفا حریق و حوادث در این مدت انجام شده است افزود: ۲۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برای انجام ۲ هزار و ۳۰۹ عملیات هزینه شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار کرد: ۷۹ نفر در حوادث آتش سوزی و امداد و نجات مصدوم و ۱۵ نفر از شهروندان نیز فوت شده اند.

ثبت حدود ۹۰ هزار مزاحمت تلفنی در آتش‌نشانی همدان 

پوسینا با اشاره به انجام ۱۶ هزار و ۱۱۹ مورد آموزش اصول ایمنی و ۲۷۱ مورد پایش سطح ایمنی اماکن مختلف افزود: در این مدت ۳۲۹ مورد تاییدیه طرح ایمنی ساختمان ها و ۹۹۱ دستورالعمل ایمنی برای ساختمان‌ها صادر شده است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان دارای ۱۰ ایستگاه عملیاتی فعال با ۲۰۱ نیروی عملیاتی و اداری است که به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha