۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85350608
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

آغاز زندگی زوج جوان گناوه‌ای با غرس درخت

۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85350608
آغاز زندگی زوج جوان گناوه‌ای  با غرس درخت

گناوه - ایرنا - عروس و داماد گناوه‌ای پیوند و زندگی مشترک خود را با پیوستن به پویش درخت دوستی، با غرس نهال به مناسبت فرارسیدن هفته هوای پاک آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، این زوج که در اداره آب و فاضلاب گناوه مشغول بکار هستند باتوجه به علاقه‌ای که به درخت و درختکاری دارند باغچه‌ای از فضای آن اداره را در آغاز زندگی خود برای کاشت درخت اختصاص دادند.

زوج جوان گناوه‌ای ضمن پیوستن به پویش درخت دوستی، شیرینی و شکرانه پیوندشان را به مناسبت هفته هوای پاک با غرس ۲ نهال در فضای اداره محل کار خود آغاز کردند.

آیدا مساوات و حسن زارع به ایرنا گفتند: ترجیح دادیم زندگی مشترک خود را با کاشت درخت باهدف پاسداشت محیط زیست و فرهنگ سازی برای حفاظت از طبیعت آغاز کنیم.

آنها ادامه دادند: با کاشت درخت، نام ازدواج سبز را به زندگی خود داده‌اند تا در حفظ محیط زیست و هوای پاک الگویی برای جوانان و نسل‌های آینده باشند.

این برنامه که با همکاری مدیریت اداره آبفا ، شهرداری و مسئول انجمن سبز گناوه برگزار شد،می‌تواند برای دیگر افراد نیز الهام بخش باشد تا در مراسم‌ها و جشنواره‌های مختلف به کاشت درخت بپردازند و به حفظ و پایداری محیط‌زیست کمک کنند.

پویش درخت دوستی با پیام هرشهروند یک نهال، کاری از واحد فرهنگی - اجتماعی شهرداری گناوه با همکاری واحد سیما، منظر و فضای سبز این مجموعه در شهر اجرایی شده است.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha