کشتی‌های مرتبط با اسرائیل را می‌زنیم/ با متجاوزان آمریکایی مقابله می‌کنیم + فیلم

تهران - ایرنا - رهبر جنبش انصار الله یمن آزادسازی سرزمین فلسطین را حق صاحبان اصلی آن دانست و موضع غرب در قبال نوار غزه شرم آور و رسوایی دوباره غربی‌ها دانست و در واکنش به قطعنامه آمریکایی اخیر شورای امنیت تاکید کرد که ارتش یمن همچنان به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن پنجشنبه شب در سخنرانی خود گفت: اسرائیل محله هایی را به طور کامل در نوار غزه ویران کرده و جنایت نسل کشی مرتکب می شود.

وی افزود: ملت فلسطین حق دارد که در برابر ظلم بایستند و میهن خود را آزاد کند.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: صهیونیست ها در طول ۷۵ سال پلیدترین جنایات را علیه ملت فلسطین مرتکب شده اند.

وی گفت: موضع غرب در قبال غزه خجالت بار و شرم آور است و رسوایی دوباره غربیها است.

رهبر جنبش انصار الله تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی نتیجه مظلومیت ۷۵ ساله ملت فلسطین است.

وی تاکید کرد: با وجود جنایت های رژیم صهیونیستی، آمریکایی ها و انگلیسی ها با آتش بس در غزه مخالفت می کنند.

رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: به هدف قرار دادن کشتی های مرتبط با اسرائیل ادامه می دهیم و موضعگیری ما باعث شده که خسارت های اقتصادی زیادی به دشمن صهیونیست وارد شود.

شورای امنیت سازمان ملل بامداد پنجشنبه قطعنامه پیشنهادی آمریکا و ژاپن درباره عملیات ارتش یمن علیه کشتی های صیهونیستی و کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را بدون اشاره به دلیل اصلی این عملیات و حمایت‌های واشنگتن از رژیم اسرائیل در بمباران غزه، تصویب کرد و خواهان توقف این عملیات ارتش یمن شد.

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد: در انجام هر اقدامی که قادر به انجام آن باشیم تردیدی نخواهیم داشت و با متجاوزان آمریکایی مقابله خواهیم کرد و به تجاوزاتشان پاسخ خواهیم داد.

رهبر جنبش انصار الله یمن همچنین گفت: موضع یمن در جلوگیری از عبور کشتی های با مقصد سرزمین های اشغالی، تأثیرگذار بوده و باعث وارد آمدن خسارت های فراوانی به اقتصاد دشمن شده است.

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: تجاوز آمریکا به نیروی دریایی یمن، یکی از نشانه های تأثیر مواضع ما بر دشمن صهیونیستی و آمریکایی ها و انگلیسی ها است.

وی تأکید کرد: ما به همه طرفها اعلام می کنیم که هیچ مشکلی در زمینه عبور و مرور از دریای سرخ وجود ندارد و فقط کشتی های مرتبط با رژیم اسرائیل هدف قرار می گیرند.

رهبر جنبش انصار الله خاطرنشان کرد: ما بسیار صبور هستیم و ملت یمن بر موضعش پافشاری خواهد کرد و تنها کسانی زیان خواهند دید که برای خدمت به رژیم اسرائیل به کشور ما تجاوز می کنند.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: هر کس به اسرائیل کمک کند در جنایات این رژیم شریک خواهد بود و این امر به منزله زیرپا گذاشتن کلیه ارزشها است. از این رو، شایسته نیست هیچ کدام از کشورهای عربی، از دشمن برای ادامه تجاوزش حمایت کنند.

وی همچنین گفت: امیدواریم کشورهای عربی و اسلامی به هیچ عنوان وارد این ورطه نشوند و اجازه دهند که آمریکایی ها و انگلیسی ها به تنهایی در این زمینه گرفتار شوند.

رهبر جنبش انصار الله یمن تأکید کرد: اگر رویارویی مستقیم باشد، ما برای انجام هر اقدام لازمی آماده هستیم و کاملا شجاعانه خواهیم جنگید.

سید عبدالملک الحوثی همچنین گفت: از مسلمانان و عربها که ملت فلسطین را به حال خود رها کرده اند می خواهم در حمایت از آنها اقدام کنند. در غیر این صورت، چه زمانی در این زمینه اقدام خواهند کرد؟

رهبر جنبش انصار الله یمن همچنین از مردم مصر و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس خواست تا  کالاهای اسرائیلی و آمریکایی را تحریم کنند.

وی در پایان اعلام کرد: مردم یمن فردا (جمعه) در میدان سبعین صنعا تظاهرات میلیونی برپا خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha