راه‌اندازی هنرستان هوانوردی و بهیاری استان مرکزی در دستور کار است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: شرایط راه‌اندازی هنرستان هوانوردی و بهیاری در استان مرکزی بررسی و طرح اولیه در دست تهیه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه عصر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با گرامیداشت سالروز تاسیس این شورا در کشور، افزود: نیاز است بخشی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که به تأسیس مدارس غیرانتفاعی اختصاص می‌یابد به سمت ایجاد هنرستان‌ها هدایت شود.

وی ادامه داد: هنرستان هوانوردی به ویژه برای بانوان طبق تجربه برخی استان‌ها از استقبال خوبی برخوردار است که مقدمات راه‌اندازی این هنرستان باید در استان بررسی شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: شرایط راه‌اندازی هنرستان ذکر شده از جمله شرایط فرودگاه اراک باید بررسی و در نشست بعدی این شورا اطلاعات جمع‌آوری شده ارائه شود.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: هنرستان بهیاری نیز متقاضیان قابل توجهی دارد که در این خصوص نیز باید اطلاعات اولیه راه‌اندازی جمع‌آوری و در جلسه آینده ارائه شود.

وی تاکید کرد: از راه‌اندازی هنرستان‌های جوارصنعت نیز باید حمایت شود که در این خصوص نیاز است سازمان صنعت،معدن و تجارت، صنایع و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار مرکزی در خصوص دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز گفت: در استان مرکزی برای شناسایی این دانش‌آموزان اقدام موثری در سال گذشته انجام شده و در این رابطه باید دستگاه‌های مرتبط همکاری و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را به آموزش و پرورش معرفی کند.

۲۲۷ هزار دانش‌آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی استان مرکزی به تحصیل مشغولند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha