۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85351484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه ارتباطی ۲۰۰ روستای برفگیر لرستان بازگشایی شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بارش شدید برف از روز گذشته تاکنون راه ارتباطی ۳۶۴ روستای استان را بست که با تلاش راهداران، مسیر ۲۰۰ روستا بازگشایی شد.

مهدی پازوکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راه ارتباطی ۳۰۰ روستای دلفان، ۳۰ روستای بروجرد، ۳۰ روستای سلسله و چهار روستا از معمولان مسدود شده بود که تاکنون راه ۲۰۰ روستا در دلفان بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه راهداران لرستان همچنان در محورهای برفگیر و کوهستانی مشغول عملیات برف روبی هستند افزود: تمامی محورهای اصلی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

پازوکی عنوان کرد: تردد در گردنه های برفگیر همچون "هیراب" بروجرد و "گله بادوش" الیگودرز تنها با استفاده از طریق زنجیر چرخ امکانپذیر است و به علت مه گرفتگی محورها توصیه می شود رانندگان با سرعت مطمئنه و احتیاط رانندگی کنند.

وی افزود: هیچگونه قطعی حامل های انرژی آب، برق و گاز در استان گزارش نشده است.

پازوکی بیان کرد: بارش برف در بسیاری از محورهای شمالی و شمال غربی هنوز ادامه دارد و پس از اتمام بارش، عملیات بازگشایی این مسیرها آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روز گذشته بارش برف و باران در لرستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد که هواشناسی نیز برای تداوم این وضعیت تا پایان وقت امروز هشدار نارنجی صادر کرده است.

لرستان حدود هشت هزار کیلومتر جاده دارد که پنج هزار کیلومتر آن برفگیر می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha