۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85351589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: آمریکا منتظر سیلی محکمی از سوی جهان اسلام باشد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با محکوم کردن بمباران انصارالله توسط استکبار گفت: آمریکا و شرکای آن در انتظار خشم و سیلی محکم از سوی جهان اسلام باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: انصارالله در یمن ۹ سال زیر موشک‌های عربستان و آمریکا بود اما خم به ابرو نیاورد و اقتدارش بیشتر شد.

وی افزود: غیرت انصارالله اجازه نداد خون مردم ستم دیده در غزه بی‌جواب بماند و راه کشتی‌هایی که قصد کمک به اسرائیل را داشتند، بست.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه زمان افول استکبار جهانی رسیده و کشورهای مظلوم به اوج قدرت نزدیک شده‌اند، گفت: ما در کنار برادرانمان در یمن، فلسطین، سوریه و لبنان خواهیم ایستاد و بزودی شاهد شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه خواهیم بود.

وی با قدردانی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهریورماه سال گذشته یکی از نفت‌کش‌های ما با یک میلیون بشکه نفت توسط یکی از کشتی‌های آمریکایی به سرقت رفت و اخیرا همان کشتی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی توقیف شد.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: هیچ اقدام آمریکا بی‌جواب نخواهد ماند و استکبار جهانی باید خود را برای سیلی محکم‌تر آماده کند.

وی شکایت آفریقای جنوبی از نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را مورد تقدیر قرار داد و افزود: بیش از سه ماه است صهیونیست‌ها در نوار غزه بیش از ۲۳ هزار نفر را به شهادت رسانده و بیش از ۶۰ هزار نفر را مجروح کرده‌اند که اغلب آنها زنان و کودکان بودند.

امام جمعه آبادان اظهار کرد: متاسفانه سازمان ملل غلام حلقه به گوش استکبار جهانی است و به ابزاری برای جنایات آمریکا تبدیل شده است.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به پویش غربالگری دیابت و فشار خون در کشور گفت: خوشبختانه این پویش با استقبال گسترده در کشور مواجه شده است.

وی افرود: با توجه به اینکه نوع تغذیه افراد مناسب نیست مشارکت در این پویش‌ها راه درمان و شناسایی بیماران را آسان‌تر می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha