مردم با جمهوری اسلامی اقتدار را به ایران بازگرداندند

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به تطهیر پهلوی توسط برخی تحت عنوان اینکه روزگاری ژاندارم منطقه بودیم، گفت: نگویید ژاندارم منطقه، بگویید نوکر آمریکا چراکه رژیم پهلوی با امکاناتی که از غرب گرفته بود درواقع نوکر و حافظ منافع آمریکا و غرب در منطقه بود و این اتفاق، همان دوران در جنگ‌های منطقه‌ به وضوح ثابت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس به تطهیر رژیم شاهنشاهی توسط برخی افراد ناآگاه اشاره کرد و گفت: روز فرار شاه، از شخصی به نام سلیمان آخرین سفیر آمریکا در ایران نقل شده، شاه ایران حتی کلمه نه نمی‌روم را هم به زبان نیاورد و با لحنی التماسی گفت کجا باید بروم!.

«انگلیسی‌ها رضا شاه را آوردند و خودشان هم آخر آن را بردند.»

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان داشت: باید قدر نظام مقتدر جمهوری اسلامی را دانست، بعد از قرن ها یک نظام مستقل روی پای خود است که امروز به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی با دنیا رقابت می‌کند و در حال پیشرفت است.

در جمهوری اسلامی، مردم مرکز ثقل اقتدار نظام هستند، هرچقدر بتوانیم جلب رضایت آنان را داشته باشیم این اتفاق، قوت ایران را افزایش می‌دهدامام جمعه بندرعباس تاکید کرد: در جمهوری اسلامی، مردم مرکز ثقل اقتدار نظام هستند، هرچقدر بتوانیم جلب رضایت مردم را داشته باشیم این اتفاق، قوت ایران را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها فرمودند «دشمن برای حضور مردم برنامه دارد و می‌خواهد حضور مردم را کوچک جلوه دهد.» در حالی که حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پشتوانه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: کار دیگری که دشمن می‌کند مایوس و ناامید کردن مردم است تا بتواند از این طریق حلقه اتصال نظام جمهوری اسلامی با مردم را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه دشمن ما یک هیمنه پوشالی دارد و صرفا با ترساندن ملت‌ها توانسته بر برخی کشورها سیطره پیدا کند تاکید کرد: اما ملت ایران هیچ واهمه ای از دشمنانش ندارد و یادمان نمی‌رود هرزمان که در دوران دفاع مقدس دشمن اعلام می‌کرد نماز جمعه تهران را بمباران می‌کند مردم بیشتر به مسجد می‌آمدند.

خطیب جمعه بندرعباس تصریح کرد: علت موفقیت دشمن در سیطره برخی کشور های اسلامی همان شگرد «ترساندن» بود.

وی بیان داشت: دشمن دنبال از بین بردن اتحاد مردم است، می‌خواهد در بین مردم دو قطبی ایجاد کند که در آستانه انتخابات این شگردها افزایش پیدا می‌کند، این روز ها توپخانه رسانه‌ای دشمن روی مردم ما بیشتر کار می‌کند و ما باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین عنوان کرد: ۲۲ بهمن یک مانور عظمت برای ملت بزرگ ایران و بیعت مردم با امام و شهدا است، ملت ما هرساله قدرتمندتر در راهپیمایی شرکت می‌کنند و امسال هم راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، پیش زمینه برگزاری انتخابات باشکوه است. لذا باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم و این روزها تمامی تلاشمان را بکنیم تا در مسیر انقلاب اسلامی قدم برداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha