فرمانده انتظامی کرمان: همراهی مردم در تشییع شهدا نشانه قدرشناسی آنان است

کرمان-ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمان همراهی گسترده مردم در مراسم تشییع شهید فراجا و نیز سایر شهدای حادثه تروریستی کرمان را نشانه قدرشناسی آنان دانست و گفت: شهید ضیاءالدینی در زمان حیات نیز همواره برای کارهای خیر و حتی اهدای عضو داوطلب بود و شهیدگونه خدمت کرد.

به گزارش ایرنا سردار ناصر فرشید روز جمعه در آیین باشکوه تشییع شهید ضیاءالدینی برخی از خصوصیات خاص شهید سرهنگ محمدعلی ضیاءالدینی، این همرزم پلیس راهور را یادآوری کرد و اظهارداشت: هم‌رزمان این شهید عزیز همواره از کار، تلاش و روحیه جهادی وی در حوزه خدمت به مردم سخن می گویند و باخبر شدیم شهید ضیاالدینی در زمان حیاتش نیز همواره برای کارهای خیر و حتی اهدا عضو داوطلب بوده است.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید ضیاءالدینی به خانواده صبور این شهید ادامه داد: همه ما باید رهرو همیشگی راه و مکتب شهدا باشیم، خصوصیات اخلاقی شهدا را مد نظر قرار دهیم و یک لحظه از خدمت صادقانه به مردم غافل نشویم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا با شناخت اهداف و آرمان های شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع نظم و امنیت گفت: شهید ضیاءالدینی در مسئولیت هایی که در پلیس راهور داشت در نهایت دغدغه‌مندی برای کاهش وقوع تصادفات و آموزش مردم تلاش می کرد.

وی افزود:خواست خداوند متعال بود که وی در ردیف شهدای رهرو شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت برسد.

به گزارش ایرنا، ۲ انفجار تروریستی انتحاری عصر چهارشنبه ۱۳ دیماه جاری در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که ۹۴ شهید در برداشت.

اعضای بدن شهید ضیاءالدینی طی روزهای اخیر به نیازمندان اهدا و صبح امروز نیز مراسم وداع با پیکر این شهید در زادگاهش شهرستان زرند برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha