سه نفر در ییلاقات احمدآباد مشگین‌شهر مفقود شدند

اردبیل - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تقویت تیم جستجو برای سه فرد مفقود شده در ییلاقات آلوچ احمدآباد مشگین‌شهر خبر داد.

مجید فتاح‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه روز جمعه نیروی انتظامی استان گزارشی مبنی بر مفقودی سه نفر از شهروندان در ییلاقات آلوچ از توابع احمدآباد مشگین‌شهر به جمعیت هلال احمر ارائه کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده این سه نفر که از اهالی منطقه هستند، روز پنجشنبه به منطقه رفته‌اند و ۱.۵ روز بعد یعنی روز جمعه به جمعیت هلال احمر اعلام شد که این افراد برنگشته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه منطقه‌ای که این افراد در آن مفقود شده‌اند نه منطقه کوهنوردی و نه منطقه گردشگری است، گفت: به محض دریافت مفقودی این افراد، گزارش ۲ تیم کوهستان از شهرستان مشگین‌شهر و یک تیم واکنش سریع از مرکز استان و یک تیم پنج نفره با هماهنگی هیات کوهنوردی استان در مجموع به استعداد ۲۵ نفر به محل اعزام شدند و عملیات جستجو آغاز شد.

فتاح‌زاده اضافه کرد: عملیات جستجو تا ساعت ۲۳ شب گذشته در منطقه ادامه داشت ولی با توجه به وزش باد شدید و کولاک در منطقه عملیات جستجو به تشخیص و هماهنگی مسئولان مربوطه متوقف شد و این عملیات از ساعت پنج بامداد امروز در منطقه از سر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امروز تیم جستجو در منطقه تقویت شده و یک دستگاه خودرو برفی (آرگو) هم به منطقه اعزام شده است، در خصوص استفاده از بالگرد هم گفت: با توجه به وضعیت جوی و باد شدید استفاده از بالگرد در این منطقه امکان‌پذیر نیست و عملیات جستجو و نجات به صورت زمینی ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha