شهرک صنعتی اردبیل زمین رایگان برای احداث پایگاه‌های اورژانس می‌دهد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: این شرکت آمادگی تخصیص زمین رایگان به مدیریت اورژانس و حوادث استان برای راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس جدید در جوار شهرک‌های صنعتی را دارد.

به گزارش ایرنا، هاشم علایی روز شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پایگاه اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل با اشاره به گستردگی شهرک‌های صنعتی و همچنین ضرورت احداث مراکز اورژانس در مجاورت جاده‌های بین شهری اظهار کرد: فضای شهرک‌های صنعتی می‎‌تواند بستر بسیار مناسبی برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی جهت پوشش حوادث شهرک‌های صنعتی و جاده‌های اصلی استان فراهم کند.

وی به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساخت پایگاه اورژانس شهرک صنعتی ۲ اردبیل اشاره کرد و افزود: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی آن تا پایان امسال به پایان برسد.

وی گفت: با راه‌اندازی این مرکز، سرعت امدادرسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ۲ اردبیل که به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل شناخته شده و بیش از هشت هزار نفر در آن مشغول کار هستند، افزایش خواهد یافت.

علایی بیان کرد: این پایگاه علاوه بر امدادرسانی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل ، جاده اردبیل – نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است ، زیرپوشش قرار خواهد داد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha