۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85352835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزارت بهداشت غزه: فقط ۶ آمبولانس قابل استفاده باقی مانده است
حمله رژیم صهیونیستی به آمبولانس ها در غزه

تهران – ایرنا - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که فقط ۶ دستگاه آمبولانس قابل استفاده در این باریکه باقی مانده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، این وزارتخانه همچنین درباره شیوع بیماری های واگیردار در بین شهروندان فلسطینی از جمله آوارگان و بویژه کودکان و سالمندان هشدار داد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین از نهادهای بین المللی خواست تا برای آزادی کارکنان درمانی و بیمارستانی که به اسارت ارتش رژیم صهیونیستی درآمده اند، وارد عمل شود.

این وزارتخانه از سازمان های بین المللی خواست تا برای بازسازی سیستم بهداشتی و درمانی نوار غزه و وارد کردن لوازم و تجهیزات پزشکی و دارو تلاش کنند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین خواهان خارج کردن بیماران بدحال و مجروحان شدید از این منطقه به دلیل کمبود امکانات پزشکی و درمانی شد.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز یکشنبه از شهادت ۲۳ هزار و ۸۴۳ فلسطینی در طول ۹۹ روز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد و تأکید کرد در همین مدت، ۶۰ هزار و ۳۱۷ نفر نیز زخمی شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت اخیر در ۱۲ مورد جنایت، ۱۳۵ فلسطینی را شهید و ۳۱۲ نفر دیگر را زخمی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha