فرماندار: ۶۱ شعبه اخذ رای در مهریز یزد برای انتخابات مجلس پیش‌بینی شد

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز یزد با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: در شهرستان ۶۱ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " محمد دهقان بنادکی " روز شنبه در جمع مسئولان شهرستان افزود: از این تعداد شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال ، ۳۳ شعبه شهری و ۲۸ شعبه بقیه در مناطق روستایی است.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه مهریز یکی از گسترده‌ترین حوزه های انتخابیه در کشور و شامل ۶ شهرستان است ادامه داد: شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و مهریز در این حوزه انتخابیه قرار دارند که جمعا ۲۲۰ شعبه آماده اخذ رای است.

این مسئول به همکاری خوب مردم و مسئولان در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در این حوزه انتخابیه ۱۵۳ نفر در مرحله اولیه اقدام به ثبت نام کردند و ۷۲ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.

دهقان بیان کرد: ۵۹ نفر از این تعداد به تایید هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در شهرستان مهریز رسیدند که پس از بررسی هیات نظارت بر انتخابات استان یزد ۴۷ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان مهریز یک نفر با انتخاب مردم راهی مجلس شورای اسلامی می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha