بانوی تراز انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها سرآمد است

ارومیه- ایرنا- مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با اشاره به لزوم الگوگیری از شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) توسط بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بانوی تراز انقلاب اسلامی در سه حوزه فردی، خانواده و اجتماع سرآمد بوده و فعال است.

به گزارش ایرنا، فاطمه دژبرد شنبه‌شب درهمایش بانوان حریم عاشقی در تالار وحدت ارومیه افزود: وظیفه و رسالت اصلی زن طبق آموزه های ناب اسلامی، مادری و تربیت فرزندانی برای آینده جامعه اسلامی است اما در کنار این وظیفه در سایر ابعاد نیز با تاسی از حضرت فاطمه (س) باید فعال باشد.

وی به شیوه تربیتی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و ادامه داد: آن بانوی بی نظیر در فرزند پروری به زیباترین شکل عمل می کرد چنان که فرزندان خود امام حسن وامام حسین (ع) را برای آشنایی با فن بیان وآموزه های دینی به مسجد می فرستاد و در حوزه های دیگر نیز با دقت تربیت های لازم را انجام می داد.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) ام ابیها بود ولی در کنار آن مسوولیت اجتماعی را پذیرا شده و دراین عرصه نیز پیشتاز بود.

دژبرد اظهار کرد: باید با استفاده از این الگوی والامقام در زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی پرتلاش بوده و با همه توان در راستای رشد جامعه گام برداریم.

به گزارش ایرنا، دراین همایش از برخی زنان نخبه استان درحوزه های مختلف، مادران وخواهران شهدا، مدال آوران، دختر شهیده سلامت و از برخی عکاسان رسانه ای ‌با اهدای لوح تقدیر وتندیس تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha