سپاه حضرت عباس اردبیل آماده پشتیبانی از دستگاه‌های امدادرسان است

اردبیل _ ایرنا _ روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اعلام کرد: تمام تجهیزات لجستیکی سپاه برای پشتیبانی از ارگان‌های امدادرسان در مناطق حادثه خیز در آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی سپاه حضرت عباس استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با تشدید بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان اردبیل، تمامی گروه‌های جهادی سپاه و بسیج استان از آغازین ساعات نزول رحمت الهی با تمام ظرفیت‌های انسانی و دستگاه‌های مهندسی در کنار دستگاه‌های خدمات‌رسان هستند.

روابط عمومی سپاه استان اردبیل همچنین از آمادگی و در اختیار قرار گرفتن توان رزمی مهندسی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان و همچنین تجهیز خودروهای تاکتیکی رزمی جهت امداد رسانی به مردم خبر داده و اعلام کرد تمامی مقرها و حوزه‌های سپاه و بسیج جهت خدمت رسانی به مردم تجهیز شده و آماده باش هستند.

بر اساس این گزارش ، نانوایی‌های منتسب نیز به صورت ۲۴ ساعته در حال پخت نان و ارسال به روستاها هستند.

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در گفت و گویی از خدمات رسانی خودروهای تاکتیکی سپاه استان به مردم در سطح شهر خبر داد و ضمن دعوت از مردم جهت صبوری و شکرگزاری در برابر این رحمت الهی اطمینان داد تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج در کنار آنها بوده و به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha