۲۴ دی ۱۴۰۲، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85353209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اسراییل رفتنی است/ امت اسلامی صهیونیست‌ها را بیرون خواهد کرد

تهران- ایرنا- دبیر کل حزب عدالت و توسعه مغرب اعلام کرد: سرانجام فلسطینیان بر صهیونیست‌ها فائق خواهند شد و امت عربی و اسلامی سرانجام آنها را از سرزمین فلسطین بیرون خواهند کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از رای الیوم، «عبدالاله بن کران» دبیر کل حزب عدالت و توسعه مغرب به شدت به «عزیز اخنوش» نخست وزیر این کشور و سیاست های او در قبال فلسطین حمله کرد.

وی ضمن انتقاد از سیاست عادی سازی روابط دولت این کشور با رژیم صهیونیستی، خطاب به نخست وزیر این کشور گفت: آیا از راهپیمایی در حمایت از فلسطین هراس دارید؟ این وضعیت نشان از ضعف دولت و نخست وزیر دارد.

دبیرکل حزب عدالت و توسعه مغرب ادامه داد: طوفان الاقصی سبب شد که باورهای قبلی‌ام را درباره آینده مساله فلسطین مورد بازنگری قرار دهم. قبلا بر این باور بودم که صلح میان فلسطینیان و اسرائیل در چارچوب راهکار دودولتی میسر است، اما امروز چنین اعتقادی ندارم و تنها به یک موضوع باور دارم که آنها رفتنی هستند و فلسطین از آن ما خواهد شد.

وی خطاب به صهیونیست‌ها نیز گفت: در هفتم اکتبر حماس شما را شکست داد، آنهم شکستی شدید، پس مطمئن باشید که امت عربی و اسلامی روزی شما را از این سرزمین بیرون خواهند راند.

به گزارش ایرنا، چندی قبل هم عبدالاله بن کران گفت: آنچه حماس انجام داد و مقابله آن با اشغالگران اسرائیلی، آرمان فلسطین را به همراه امت اسلامی و کل بشریت زنده کرد.

وی افزود: حماس فخر امت است و از روز اول در هفتم اکتبر، پیروزی را رقم زد و اشغالگران دستاوردی غیر از ارتکاب جنایات علیه ساکنان غزه نداشتند. آنانی که حامی اسرائیل هستند، خائن هستند زیرا هر آنکه آزاد مرد باشد، حامی حماس و مقاومت فلسطین است.

وی اضافه کرد: بسیاری در جهان خواهان بازگردانیدن حق به صاحب حق طبق قانون بین المللی هستند، اما اشغالگران گوش شنوایی ندارند و به قتل، تروریسم، سرقت و تجاوز ادامه می دهند. صهیونیستها با این راهی که در پیش گرفته اند، در نهایت از غزه و فلسطین خارج خواهند شد و اثری از آنها نخواهد ماند. فلسطین متعلق به فلسطینیان است.

این سیاستمدار مغربی به جنایات و شکنجه هایی که صهیونیستها از ابتدا علیه فلسطینان روا داشته اند نیز اشاره و بر ضرورت حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.

دبیر کل حزب عدالت و توسعه مغرب اعلام کرد: صهیونیستها فلسطینیان را به شهادت رسانده و منازل آنها را با سلاح کشتار جمعی ویران می کنند و این اقدامات و جنایات، جهان آزاد را به انتفاضه علیه اشغالگران و جنایات آنها سوق داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha