تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات مجلس غیرقانونی است

تبریز- ایرنا- رئیس دادگستری سراب نسبت به تبلیغات انتخاباتی زودهنگام برخی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنان هشدار داد و گفت: با کسانی که در فضای مجازی و کانال‌های اجتماعی تبلیغ یا رقبای انتخاباتی را تخریب کنند برخورد می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رحیم استادی در شورای اداری شهرستان سراب با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنان از پلیس فتا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا فعالان فضای مجازی و مدیران کانال‌های اجتماعی متخلف را شناسایی و برای پیشگیری از تخلفات احتمالی آنان تعهدات لازم اخذ شود.

وی ادامه داد: فضای مجازی به طور دقیق رصد و اطلاعات لازم جمع آوری و مستندسازی خواهد شد تا در مورد افرادی که اقدام به تبلیغات زودهنگام یا در مواردی به تخریب دیگران دست می‌زنند مطابق قانون برخورد شود.

رئیس دادگستری سراب افزود: ارائه وعده هایی که مغایر با مسئولیت و وظایف نمایندگان مجلس است از دیگر مسائلی است که نباید با هدف فریب افکار عمومی مطرح شود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می شود.

آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۲۲ شهرستان، در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha