۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85353605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات ورزش های سه گانه قزوین انتخاب شد

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبر: 85353605
رییس هیات ورزش های سه گانه قزوین انتخاب شد

قزوین - ایرنا - رییس هیات ورزش های سه گانه (ترای اتلون) استان قزوین با حضور دبیر این فدراسیون و با کسب حداکثر آرا مجمع به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ورزشی ترای اتلون (سه گانه) روز یکشنبه با حضور مجتبی ارشدی، دبیر فدراسیون، مدیرکل و اعضای مجمع انتخاباتی در اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

مجمع انتخاباتی در پایان و با کسب ۱۳ رای، میثم رضایی لایه را به عنوان تنها کاندیدای این هیات به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزشی سه گانه استان قزوین انتخاب کرد.

در ادامه مجمع انتخاباتی تراتی اتلون استان قزوین، ماندانا شیخ سلیمانی به عنوان نایب رییس، محسن حیدری به عنوان خزانه دار، حسن کیایی، سیدحسن بابایی و سید علی مهدیون نیز به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب شدند.

رییس جدید هیات ترای اتلون استان قزوین پس از انتخاب خود اظهار داشت: در سال های گذشته استعدادیابی های خوبی در این رشته صورت گرفت اما به دلیل هزینه های سنگین این رشته ورزشی ورزشکاران کمتر به سمت این رشته گرایش پیدا کردند.

رضایی لایه خاطرنشان کرد: ورزشکاران قزوینی در مسابقات تک رشته ورزش های سه گانه همواره جزو قهرمانان کشوری به شمار رفته اند که قصد داریم از ظرفیت های موجود هر رشته در استان قزوین برای ترای اتلون و کسب عناوین برتر کشوری استفاده کنیم.

وی یادآور شد: تعامل با اداره کل آموزش پرورش برای استعدادیابی در مدارس سراسر استان در دستور کار قرار می گیرد و امیدواریم با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان شاهد اتفاقات خوبی در این رشته طی سال های بعد باشیم.

ترای اتلون (سه گانه) ورزش ترکیبی از رشته های شنا، دوچرخه سواری و دویدن است که به صورت متوالی و در پنج مرحله برگزار می شود که به ترتیب شامل شنا، دوچرخه سواری و دویدن است و مسافت های طی شده نیز در آن متغییر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha