۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85353677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های دهه فجر امسال با کیفیت‌تر از گذشته باشد

سنندج-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های مسئول تلاش کنند امسال برنامه‌های دهه فجر متفاوت‌تر و باکیفیت‌تر از  سال‌های گذشته برگزار شود.

به گزارش‌ایرنا، مهدی رمضانی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر کردستان در سنندج اظهار کرد: برنامه‌های ایام دهه فجر امسال در فضای خاصتری تدارک دیده می شود.

وی با اشاره به سفر آبان ماه رئیس جمهور به کردستان، افزود: برنامه هایی که در جریان سفر بود، رضایت دولت، مردم، حاکمیت و شخص رهبری را فراهم کرد، لذا باید با طراحی مناسب، ایام دهه فجر نیز باشکوهتر و متفاوت‌تر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: کمیته‌های ستاد دهه فجر باید طرح‌ها، ایده‌ها و ابتکار عمل‌های جدید خود را از هم‌اکنون تا آغاز دهه فجر بصورت مکتوب به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

رمضانی یادآور شد: باید از ظرفیت دهه فجر برای مقوله جهاد تبیین استفاده کنیم، بویژه در فضای دانشگاهی و دانشجویی زمینه برگزاری مناظرات سیاسی و تریبون‌های آزاد فراهم شده و به سایر بخش های جامعه نیز تسری یابد.

وی تاکید کرد: میزهای خدمت با حضور مسئولان دستگاهها در سطح استان تدارک دیده شود و مردم امکان مراجعه در بازه زمانی چند ساعته را داشته باشند.

دهه فجر آغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی و الهی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: دهه فجر آغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی و الهی است که ملت ایران با تبعیت از فرمایشات امام راحل پس از تحمل سال‌ها اسارت و بندگی از زیر یوغ استعمار و استبداد داخلی رهایی یافتند.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات افزود: این ایام نقطه عطفی برای ملت ایران بوده و آخرین انقلاب بزرگ اجتماعی در دنیا است که بازتاب جهانی از خود برجای گذاشت.

وی ادامه داد: دهه فجر یکی از برترین مناسبت‌های ما درطول سال است که باید دستگاه‌های مختلف به میدان آمده و برای هرچه بهتر برگزاری برنامه‌های این ایام برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: این ایام فرصت مناسبی برای انتقال آموزه‌های انقلاب، تبیین ارزش‌های نظام و انقلاب بوده و در واقع دهه فجر نمایشگاهی بزرگ برای بیان دستاوردهای نطام در سطح ملی‌،منطقه‌ای و جهانی است؛ بنابراین از اعضای کمیته درخواست می‌شود، برای این ایام برنامه ریزی منسجم داشته باشند.

فرهنگ انقلاب به جوانان منتقل شود

فرماندار سنندج نیز در این جلسه با تاکید بر توجه به همه اقشار در برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: هر دستگاهی متناسب با سلیقه جامعه هدف خود برای این ایام برنامه‌ریزی کند تا بتوانیم برنامه‌هایی متفاوت با حضور همه اقشار داشته باشیم.

حسن عسکری افزود: همچنین در برنامه‌های این ایام توجه ویژه‌ای به جوانان داشته باشیم و فرهنگ انقلاب را به‌خوبی به آنان منتقل کنیم، بخصوص در زمینه دستاوردهای نظام که دشمن تلاش دارد آن را در بخش‌های مختلف زیر سوال ببرد.

وی ادامه داد: در فصازی مجازی نیز به یک قرارگاه تولید محتوا نیاز داریم که حالت انتفاعی نداشته باشد بلکه حالت تهاجمی به خودبگیرد، به گونه‌ای که خودمان در این فضا مباحث مربوط به انقلاب را مطرح کنیم.

فرماندار سنندج یادآور شد: بحث جهاد تبیین با رویکرد انتخابات و امیدآفرینی در جامعه در ایام دهه فجر می‌تواند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در استان فراهم کند، چرا که دشمن از هم اکنون برای این رویداد بزرگ در حال برنامه‌ریزی است.

وی همچنین از دستگاه‌های مختلف خواست اگر پروژه ای دارند که می تواند برای افتتاح در ایام دهه فجر آماده شود از همین الان تمرکز خود را برروی تکمیل این پروژه‌ها و آماده سازی آن بگذارند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته های مختلف ستاد دهه فجر استان کردستان به بیان برنامه‌های خود برای برگزاری هرچه بهتر این ایام در استان پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha