رسانه صهیونیستی: طوفان الاقصی احساس امنیت ما را از بین برد

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» نوشت: عملیات طوفان الاقصی که هفتم اکتبر (۱۵ مهر) توسط حماس انجام شد، نه تنها به امنیت [سرزمین های اشغالی] لطمه زد بلکه احساس امنیت [ساکنان آن] را نیز خدشه‌دار کرد زیرا امن‌ترین مکان که خانه است، به تله مرگ تبدیل شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این روزنامه نوشت: حماس در روز هفتم اکتبر حمله ای را در باریکه غزه آغاز کرد اما امواج شوک آن به خوبی در سراسر سرزمین های اشغالی احساس شد.

اسرائیل الیوم ادامه داد:‌ این حمله احساس تهی بودن و ناتوانی که هر اسرائیلی را همراهی می کرد، ایجاد کرد و تا امروز در جنوب، شمال و حتی در مرکز [سرزمین های اشغالی] احساس می شود.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد:‌ ارتشی که ادعا داشت که همه چیز را می داند، همه چیز را می فهمد و می داند که با همه چیز چگونه برخورد کند، در اطلاعات و دفاع شکست خورد و همه اینها به دلیل تکبر در تفکر اتفاق افتاده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha